کامرون اسمیت در حالی که پیروزی خانگی را با تماشای پخش تلویزیون جشن می گیرد، در میخانه بلند شد



CNN

به میان جمعیت بپرید، پخش مجدد را تماشا کنید، یک نوشیدنی پیروزمندانه بنوشید. راه های زیادی برای یک ورزشکار برای جشن گرفتن یک پیروزی بزرگ وجود دارد.

اگر کامرون اسمیت هستید، می توانید هر سه مورد را همزمان انجام دهید.

یک پیروزی عاطفی در زادگاه خود در مسابقات قهرمانی PGA استرالیا در بریزبن در روز یکشنبه، ویدیو به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی نشان داد که قهرمان اوپن از یک پیروزی دیگر در سال 2022 نهایت استفاده را می‌برد.

این استرالیایی برای کسب پیروزی در سه ضربه مقابل هموطنش جیسون اسکریونر و ریو هیساسونه از ژاپن، با شوت 14 زیر برای سومین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی، توانسته بود در حفره نهایی برابری کند.

اسمیت بعد از برد جام کرکوود را می بوسد.

اسمیت پس از نوشیدن شامپاین و انجام وظایف رسانه‌ای خود در کلوپ گلف رویال کوئینزلند، به بار – که ظاهراً در هتل صبحانه کریک در همان حوالی است – رفت تا لحظه تاج‌گذاری خود را دوباره در یک پخش تلویزیونی تماشا کند.

فیلمی که در حال غرش به خانه توپ خود با تماشاگران دیگر بود، شماره جهانی را نشان داد. 3 – هنوز پیراهنی را که در آن بازی می‌کرد به تن دارد – او را برای رهبری گروه کر اولی بلند کرده‌اند.

درست است، همه اینها با یک پینت در دست انجام شد. اسمیت پس از کسب اولین رشته حرفه ای خود در سبک نمایشی در یکصد و پنجاهمین مسابقات قهرمانی آزاد در ماه ژوئیه، قول داد که با یافتن تعداد آبجو در کوزه افسانه ای کلارت، جشن بگیرد.

اسمیت به خبرنگاران در St. اندروز “من احتمالاً امشب حدود 20 کوزه کلارت خواهم داشت.”

این بازیکن 29 ساله بلافاصله پس از آخرین پیروزی خود، پنجمین پیروزی او در تمام مسابقات امسال، مصاحبه ای احساسی انجام داد و این برد را به نان کارول خود تقدیم کرد.

علیرغم اینکه کارول اخیراً تحت دو شیمی درمانی قرار گرفته است، تمام سفر 72 سوراخی نوه اش را در یک تورنمنت که دو بار به دلیل آب و هوای سخت متوقف شده بود، طی کرد. علاوه بر این، یکشنبه قهرمانی مصادف با تولد پدرش دس بود.

اسمیت در دور پایانی یک شوت از سنگر بازی می کند.

اسمیت به خبرنگاران گفت: “من نمی توانم باور کنم که او این کار را انجام داده است.”

«همه در ابتدای هفته به او می‌گفتند که خودش قدم بزند و او هر روز تمام روز بیرون بود، بنابراین بسیار شگفت‌انگیز بود. قطعا الهام بخش

“وقتی برای بار دوم رفتیم، فکر می کنم واقعا خسته بودم. وارد شدم، قهوه خوردم، سعی کردم انرژی را به خودم برگردانم و بیرون رفتم و هفت هشت سوراخ آخر را واقعاً محکم بازی کردم.

“خیلی خوب بود که بدانم می توانم این کار را با مقدار زیادی در تانک انجام دهم.”

این برد باعث شد اسمیت 2 میلیون دلار استرالیا (1.34 میلیون دلار) جایزه دریافت کند.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.