نظر جو بایدن می داند چگونه از دونالد ترامپ استفاده کند

سپس پیامدهای غیرعادی پس از ریاست جمهوری ترامپ وجود دارد که در سراسر سیاست ما طنین انداز می شود. ژانویه 6 تحقیقات در حال انجام است، و FBI مار-آلاگو را برای بازپس گیری اسناد طبقه بندی شده ای که ادعا می شود ترامپ به طور نامناسبی با خود برده است، جستجو کرد. (ترامپ، به نوبه خود، اخیراً به شان هانیتی گفته است که رئیس جمهور می تواند اسناد را «حتی با فکر کردن به آن» از حالت طبقه بندی خارج کند، که آه می کشد.)

ترامپ همچنین مسئولیت برخی از نامزدهای ضعیف را که باعث ایجاد چنین مشکلاتی برای جمهوری خواهان می شوند، بر عهده دارد. ترامپ جی. میچ مک کانل در سخنرانی خود در اتاق بازرگانی کنتاکی شمالی اعتراف کرد که جمهوری خواهان ممکن است سنا را زیر و رو نکنند و به طرز عجیبی مشاهده کرد که “کیفیت نامزدها ارتباط زیادی با نتیجه دارد.”

با این حال، تلاش های ترامپ برای ماندن در اخبار با تلاش های بایدن برای دور ماندن از اخبار مطابقت دارد. بایدن به طور شگفت انگیزی مصاحبه ها و کنفرانس های خبری کمی انجام می دهد. او به دنبال شیرین کاری های جلب توجه یا توییت های جذاب نیست. من همیشه مطمئن نیستم که این یک استراتژی یا ضرورت است: برای من واضح نیست که تیم بایدن به او اعتماد دارد تا گفتگوها و کنفرانس های خبری را به نفع خود انجام دهد. اما شاید تفاوت آکادمیک باشد: یک استراتژی خوب گاهی اوقات از یک واقعیت ناخواسته زاده می شود.

بایدن به سادگی فضای زیادی را در گفتمان سیاسی اشغال نمی کند. او نسبت به ترامپ یا باراک اوباما یا جورج دبلیو بوش شخصیتی بسیار کمتر مرکزی، جذاب و بحث برانگیز است. او در ماه های اخیر کارهای شگفت انگیزی انجام داده است، اما پس از آن دوباره در پس زمینه محو می شود. باز هم، این یک انتخاب است: بایدن به راحتی با تلاش برای جلب توجه بیشتر توجه بیشتری را به خود جلب کند. هنگامی که او مبارزه ای را انتخاب می کند، همانطور که در سخنرانی خود در مورد ترامپ، جنبش MAGA و دموکراسی در فیلادلفیا در ماه گذشته انجام داد، نبرد به آن می پیوندد. او این کار را اغلب انجام نمی دهد.

این بدان معنا نیست که بایدن کاری انجام نمی دهد. او حکومت می کند. همین هفته، بایدن تمام محکومیت های فدرال را به دلیل داشتن ماری جوانا ساده عفو کرد. قبل از آن، او صدها میلیارد دلار از بدهی دانشجویان را لغو کرد (اگرچه سؤالات حقوقی و اداری همچنان در اطراف آن طرح می چرخد). او قانون کاهش تورم را امضا کرد. اما بعد او ادامه می دهد. او به دنبال این نیست که ایده های سیاسی خود را بگیرد و آنها را به جنگ فرهنگی تبدیل کند.

بایدن در سال 2020 نامزدی دموکرات‌ها را به دست نیاورد زیرا هیجان‌انگیزترین نامزد بود یا به دلیل داشتن تعداد زیادی از حامیان سرسخت. بیشتر موردی که برای بایدن مطرح می شد این بود که دیگران او را قابل قبول می دانستند. و این حقیقت ثابت شد. بایدن توانست ائتلاف غیرمعمولی گسترده ای از مردمی تشکیل دهد که از ترامپ می ترسیدند و بایدن را خوب می دانستند. آن استراتژی مستلزم خویشتن داری بود. بسیاری از سیاستمداران با ترامپ موافق بودند که انتخابات را درباره آنها انجام دهد. بایدن عقب نشینی کرد و به ترامپ اجازه داد که انتخابات را درباره او انجام دهد.

من گمان می‌کنم که این بخشی از دلیل ملایم بودن محبوبیت بایدن بوده و هست. درخواست بایدن برای دموکرات ها بیش از آنکه الهام بخش باشد، جنبه معاملاتی داشته است. برای حمایت از بایدن، نیازی نیست که بایدن را دوست داشته باشید، یا حتی واقعاً دوستش داشته باشید. شما باید به او به عنوان وسیله ای برای متوقف کردن چیز بدتر اعتقاد داشته باشید. امروز هم این موضوع صادق است.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما