نواک جوکوویچ برای دستیابی به کمال دست از کار نمی‌کشد، اما رازداری با مخلوط نوشیدنی مورد توجه قرار می‌گیرد.



CNN

در جستجوی عظمت خود، به خوبی مستند شده است که نواک جوکوویچ سنگ تمام گذاشته است.

از تغییر رژیم غذایی خود تا گنجاندن مدیتیشن در تمرینات خود، این صرب به طور مداوم در تلاش است تا آن مزیت اضافی را برای بهبود شانس خود در زمین تنیس بیابد.

با این حال، آخرین تلاش‌های او انتقاداتی را برانگیخته است.

در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، فیزیوتر جوکوویچ، اولیسس بدیو، در حال آماده کردن نوشیدنی در سکوها در جریان پیروزی روز شنبه در نیمه نهایی مقابل استفانوس سیتسیپاس در مسترز پاریس دیده می شود.

سپس بادیو در حالی که آماده کردن نوشیدنی را تمام می کند، توسط دو مرد دیگر محافظت می شود، قبل از اینکه آن را به یک دختر توپ بدهد تا به جوکوویچ بفرستد.

این حادثه توسط دو خبرنگار در توییتر به‌عنوان «به‌طور شگفت‌انگیز مبهم» و «عجیب» توصیف شده است.

با این حال، جلنا، همسر جوکوویچ، دفاع شدیدی از قهرمان 21 گرند اسلم در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

یلینا جوکوویچ در یکی از پاسخ ها نوشت: “من هیچ چیز مبهمی نمی بینم.” «در واقع، من افرادی را می‌بینم که سعی می‌کنند در دنیایی که در آن همه احساس می‌کنند هر زمان که بخواهند دوربین را به سمت شما نشانه بگیرند، در مورد کسب‌وکارشان خصوصی باشند.

“ظاهراً، این روزها میل به خصوصی بودن/تلاش برای خصوصی بودن باعث می شود شما بدبین باشید.”

در یکی از تعاملات توییتری، یکی از کاربران به جوکوویچ پیشنهاد کرد که یک آژانس روابط عمومی را برای کمک به جلوگیری از این نوع واکنش‌ها استخدام کند، ایده‌ای که همسر ستاره تنیس آن را کوتاه کرد.

جلنا پاسخ داد: زمانی که آماده صحبت باشد صحبت خواهد کرد. «تمام این مزخرفات در مورد واداشتن مردم به صحبت درباره چیزی که آماده نیستند، زیرا دیگران (sic) بی‌صبر هستند، پوچ است.

“کمی در سکوت بنشین. بیشتر به خودت فکر کن همه چیزهایی که می بینید بحث برانگیز نیست. میتونه خصوصی باشه آیا این مجاز است؟»

جوکوویچ در نهایت در فینال مسترز پاریس مغلوب هولگر ران نوجوان دانمارکی با نتیجه 3-6 6-3 7-5 شد.

این اولین بار نیست که جوکوویچ کنجکاوی خود را روی یک بطری نوشیدنی جلب می کند.

جوکوویچ در جریان مسابقات قهرمانی اش در ویمبلدون در اوایل سال جاری در حال تنفس از یک بطری نوشیدنی دیده شد. وقتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در این مورد سوال شد، شماره جهانی شماره. 8 آن را خندید و گفت که این یک “معجون جادویی” است.

او گفت: «این به عنوان یکی از مکمل‌ها، مثلاً خطوطی که من در حال حاضر با نوشیدنی و چند مورد دیگر انجام می‌دهم، ظاهر می‌شود.

“شما آن را امتحان خواهید کرد و به من خواهید گفت که چه احساسی دارد. ممکن است ویمبلدون را ببری.»

با نزدیک شدن به مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه، مشخص نیست که آیا جوکوویچ که در برابر کووید-19 واکسینه نشده است، می تواند در مسابقات شرکت کند یا خیر.

او در حال حاضر پس از اخراج قبل از شروع مسابقات در اوایل سال جاری تا سال 2025 از ورود مجدد به کشور محروم است.

ماه گذشته، کریگ تایلی، سرمربی تنیس استرالیا گفت که تلاشی برای متقاعد کردن دولت استرالیا برای اجازه حضور جوکوویچ در این مسابقات نخواهد داشت.

تیلی به خبرنگاران گفت: «در این مرحله، نواک و دولت فدرال باید وضعیت را بررسی کنند و پس از آن، ما هر دستورالعملی را دنبال خواهیم کرد.

«این موضوعی نیست که بتوانیم روی آن لابی کنیم. این موضوعی است که قطعاً بین آن دو باقی می ماند و بسته به نتیجه آن ما از او به مسابقات آزاد استرالیا استقبال می کنیم.

“(جوکوویچ) گفت که واضح است که دوست دارد به استرالیا بازگردد، اما می داند که این تصمیم نهایی برای دولت فدرال خواهد بود.

“او این سمت را پذیرفته است. این یک موضوع خصوصی بین آنهاست، اما ما دوست داریم از نواک استقبال کنیم – او 9 بار قهرمان شده است – به شرطی که شرایط لازم برای ورود به استرالیا را داشته باشد.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما