هدست واقعیت مجازی جدید Legion VR700 رسما معرفی شد

فرارو-لنوو سرانجام هدست Legion VR700 را با قیمت اولیه 2999 یوان (440 دلار) در چین عرضه کرد. قیمت این هدست در ابتدای فروش در دسترس خواهد بود.

به رافراو این هدست چند هفته پیش برای اولین بار در واقعیت مجازی معرفی شد. هدست Legion VR700 لنوو از چیپست Qualcomm Snapdragon XR2، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این هدست مجهز به صفحه نمایش LCD با پاسخ سریع با حداکثر وضوح 3664 در 1920 پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی 72/90 هرتز است.

هدست

این هدست از طراحی محصولات سری Rescuer استفاده می کند اما عملکرد بهتری نسبت به آنها ارائه می دهد. پهنای بند ویدوی آن نیز به میز کیز بیزی بیزی دایند است. هدست Lenovo Legion VR700 افزایش 10 برابری در عملکرد هوش مصنوعی و افزایش 10 برابری وضوح را ارائه می دهد. نمایشگر داخلی 4K RealRGB این هدست واکنش بسیار سریعی را به همراه دارد.

لنوو از طراحی 6DoF برای دستیابی به موقعیت دقیق در سطح میلیمتری، سرعت کوانتیزاسیون اولیه در سطح میلی ثانیه و سرعت تاخیر در سطح میلی ثانیه برای شناسایی حرکات دقیق بدن استفاده کرد. این هدست همچنین از استاندارد iQUT 2.0 و سرویس اشتراک ویدیو iQIYI پشتیبانی می کند.

هدست VR700 از طراحی کلاه ایمنی بهره می برد و وزن قسمت های عقب و جلو آن دقیقاً بهینه شده است و کاربران حتی با استفاده طولانی مدت از آن احساس ناراحتی نخواهند کرد. این هدست از پخش بی سیم و بی سیم پشتیبانی می کند.

منبع: gizmochina

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما