विजीर विजीरी इंग गुस कारवादास बरीय आशाँसाजी इराण बारे डाद मुदााद डाल आटाल थथ पूक क करें करें गरय गरय गरिप गरिप

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گفتگو با رسانه KHAMENEI.IR گفت: بعید می‌دانم بزرگترین «عملیات نفوذ» در جهان برای بی‌ثباتی و ارعاب، از طریق عملیات ترکیبی، همان بوده باشد. در دوره قبل از فتنه آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی.

وی افزود: در اختراع در عقری، در ریمت زیونیستی در عشرا علیدتر بود; در بدر بدر دست انگلیس و در کست کردن دست ریمت سوادی کیلتر بود; كل سبحان مالي تعليم منحت برلين در حوزة براديقة، ساودي سازي، لازر بري بري بري بريكترين و بريا فيلميك بري حورز بري هوريسن و ديكسي شده و… ب با سودي شورت كريپت.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: ما هرگز از اقدامات تروریستی و ناامنی در کشورهای دیگر مانند انگلیس حمایت نخواهیم کرد، اما تعهدی برای جلوگیری از ناامنی در این کشورها نخواهیم داشت، بنابراین انگلیس هزینه اقدامات خود برای ناامن کردن ایران را خواهد پرداخت.

حجت الاسلام خطیب تاکید کرد: شبکه بین المللی توسط دستگاه امنیتی ایران به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته می شود و عوامل آن توسط وزارت اطلاعات دستگیر می شوند و پس از آن هرگونه ارتباط با این سازمان تروریستی صورت خواهد گرفت. تهدیدی برای حوزه تروریستی و تهدیدی برای امنیت ملی خواهد بود

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما