eanabanner

در کلاس‌های خودارضایی شرکت کنید

به گفته کلیسای کاتولیک، خودارضایی هنوز یک نه بزرگ است. در برخی از کشورهای عمدتاً کاتولیک، تنها در سال‌های اخیر طلاق مطرح شده است (ایتالیا (1970)، پرتغال (1975)، برزیل (1977)، اسپانیا (1981)، ایرلند (1996)، شیلی (2004) و مالت (2011). ))، در حالی که فیلیپین و واتیکان هیچ روشی برای طلاق ندارند. کانزاس سیتی استار گزارش می دهد که دادگاه ناحیه فرانکلین سوگندنامه احتمالی مورد استفاده برای متهم کردن سامسل را روز سه شنبه منتشر کرد. مارک سامسل از کانزاس سامسل با سه اتهام جنایت ناشی از حادثه 28 آوریل در کلاس درس دبیرستان ولزویل که قانونگذار ایالتی یک معلم جایگزین بود، مواجه است.

لاندو، میکال (8 آوریل 2008). "بررسی مجدد یهودیان وارهول". فولر، لیندا کی (2008). آسیب پذیری های منحصر به فرد زنان آفریقایی در برابر اچ آی وی/ایدز: دیدگاه ها و وعده های ارتباطی. ما جزئیات زیادی در مورد اینکه دقیقاً چه اتفاقی پس از این سفر آموزشی رخ داد، نداریم، اما اکنون اعلام شده است که خانم فونته برای تدریس در کلاس‌های دالتون در پاییز باز نخواهد گشت. حالا او و آقای بست باید بیابند که چگونه "اختلال" را که در حرفه خود ایجاد کرده اند، ترمیم کنند.

ظاهراً آن آزمایش کافی نبود تا ببینیم او از دانشکده کنار گذاشته شده است، اما شاید اکنون به نوعی نقطه شکست رسیده است. دالتون – اساتید، کارکنان، مدیریت و متولیان ما – همچنان محکم پشت این برنامه و کسانی که آن را آموزش می دهند می ایستند. برنامه سلامتی این چیزی است که اخیراً اتفاق افتاد و دانش‌آموزان کلاس اول زیر نظر معلم جاستین آنگ فونته در آن شرکت داشتند.

و، بله، می دانم که این اشتراک گذاری بیش از حد است. اگر پاسخ‌ها مثبت است، ممکن است برای این فعالیت ناامید نباشند – و این اشکالی ندارد. کاتولیک ها، ممکن است ایده خوبی باشد که حساب Grindr خود را قفل کنید. الیزابت لوید پیشنهاد کرد که شواهد کمی برای حمایت از روایت سازگارانه از ارگاسم زنان وجود دارد. جلسات آموزش انکار ارگاسم بسیار قابل تنظیم هستند. می توانید در شروع هر برنامه تمرینی با مدیر مدرسه صحبت کنید تا درباره دفعات تمرین خود و اینکه آیا می توانید در آخرین جلسه انکار ارگاسم به ارگاسم برسید صحبت کنید.

با این حال، اگر نگرانی دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید و ما به شما راهنمایی خواهیم کرد که چگونه حضور دوگانه را حفظ کنید. در حالی که تابستان گرم واکسکس به سرعت نزدیک می شود، این بدان معنا نیست که همه به طور ناگهانی ارتباطات مجازی خود را برای تجربه IRL قطع می کنند. آیا آنها از بحث در مورد تجربیات و تمایلات جنسی خود ناراحت نیستند؟ این یک فضای امن برای قربانیان است تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند – و افشاگری ها برای مدیران صفحه یک شوک بوده است. به همین دلیل است که بیشتر خانم‌ها هنگام خودارضایی از یکی استفاده می‌کنند: شما می‌توانید در مدت زمانی که برای تهیه یک فنجان چای لازم است به ارگاسم برسید و تقریباً همیشه این اتفاق می‌افتد! او سرترالین را برای درمان اختلال وسواس فکری جبری (OCD) و اضطراب مصرف می کند.

فونته به یازده سال "اخلال در آموزش بهداشت" به خود می بالید. او مطمئناً به آن هدف دست یافت. بسیاری از سوالاتی که شما و همسرتان تا چند سال بعد قصد نداشتید به آنها بپردازید. ربات‌ها می‌توانند ویرایش‌هایی را از حساب‌های خاص یا محدوده آدرس IP نشان دهند، همانطور که در زمان سرنگونی جت MH17 در جولای 2014 رخ داد، زمانی که گزارش شد ویرایش‌ها از طریق IPهای کنترل شده توسط دولت روسیه انجام شده است. معمولاً مردان در مورد خط موی خود بسیار هوشیار هستند. مطالعات نشان می‌دهد که دانش وجود و آناتومی آن در مقایسه با سایر اندام‌های جنسی ناچیز است و آموزش بیشتر در مورد آن می‌تواند به کاهش انگ‌های اجتماعی مرتبط با بدن زن و لذت جنسی زنان کمک کند، به عنوان مثال، کلیتوریس و فرج به طور کلی. از نظر بصری جذاب نیستند، خودارضایی زنان تابو است، یا باید از مردان انتظار داشت که بر ارگاسم زنان مسلط و کنترل کنند.

همه ما شنیده ایم که مردان به طور متوسط ​​در سنین پایین تر از زنان می ترک خود ارضايي میرند. همانطور که ریچل تامپسون از Mashable در سال 2018 اشاره کرد، خودارضایی متقابل می تواند به کاهش "شکاف ارگاسم" زنان دگرجنسگرا با نشان دادن آنچه دوست دارند به شریک زندگی خود کمک کند. لهملر موافقت کرد. او گفت: "خودارضایی متقابل همچنین می تواند یک ابزار آموزشی مفید برای نشان دادن آنچه دوست دارید و/یا نوع تحریکی که به شما در رسیدن به ارگاسم کمک می کند، به همسرتان نشان دهد." همانطور که Lehmiller گفته است، اگر به دنبال "گسترش منوی جنسی خود هستید"، اضافه کردن این کار آسان است. لهملر گفت، میل خود را به عنوان صحبت در مورد هر فانتزی جنسی دیگر به اشتراک بگذارید. دکتر جاستین لهملر، پژوهشگر موسسه کینزی و نویسنده کتاب "به من بگو چه می خواهی: علم میل جنسی"، می گوید: خودارضایی متقابل چندین مزیت بالقوه دارد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ترک خود ارضايي وب سایت خود باشید.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما