eanabanner

مشکلات نت ها بزرگتر از استیو نش است

در سه فصل گذشته، موفقیت برای نتز ریشه در فرضیات داشت.

از زمانی که کایری اروینگ و کوین دورانت در تابستان 2019 به تیم ملحق شدند، نتز روی کاغذ استعداد فوق العاده ای داشت، با امید به قهرمانی های متعدد NBA. با این حال، در زمین، آنها هرگز به اندازه کافی خوب نبودند که رقابت کنند. به نظر می رسید که تخصص آنها پیروزی در پلی آف نبود بلکه تئاتر خارج از زمین بود.

با گذشت دو هفته از فصل جدید، فصلی که قرار بود شروعی تازه باشد، نتز بار دیگر در درام غرق شده است. هفته گذشته، ایروینگ پیوندی به یک مستند یهودی ستیزانه را در حساب توییتر خود منتشر کرد که مورد سرزنش عمومی جو تسای، مالک تیم قرار گرفت. روز سه شنبه، نتز اعلام کرد که مربی آنها، استیو نش، غایب است. ساعاتی بعد، شان مارکس، مدیر کل، پشت میکروفون نشست و سعی کرد طوفان های تجمع را آرام کند.

مارکس از اخراج نش ابراز پشیمانی کرد، اما گفت که اکنون که این کار انجام شد، “دوست دارد به بسکتبال بازگردد” تا “روی چیزهای مهم تمرکز کند.” مارکس در پاسخ به این سوال که چرا هواداران با ناکارآمدی مداوم تیم به تشویق نتس ادامه می دهند، پاسخ داد: “ببین، قابل درک است” اگر این کار را نکنند. او گفت که نتز یک “پنجره” برای پیروزی دارد، که امیدوار است مربی بعدی با فهرست فعلی به حداکثر برسد. اما این ممکن است بیشتر از آنچه که او دوست داشته باشد طول بکشد: یک ساعت یا بیشتر پس از پایان کنفرانس خبری خود، نتز به میدان رفت و دوباره شکست خورد و با نتیجه 108-99 به شیکاگو بولز سقوط کرد.

مشکل مارکس، مشکل نتز، این است که هیچ مدرک واقعی وجود ندارد که این تیم یا سایر تیم هایی که در دوران ایروینگ و دورانت جمع شده بودند، برای کسب قهرمانی ساخته شده بودند. از سال 2019، عمیق ترین پیشرفتی که نت ها در پلی آف داشته اند، نیمه نهایی کنفرانس شرق دو سال پیش بوده است. دورانت بار تهاجمی را تا حد زیادی به تنهایی در آن سری به دوش می‌کشید، در حالی که ایروینگ و جیمز هاردن، در حال حاضر با سیکسرز، عمدتاً به دلیل مصدومیت از میادین دور بودند. اگر دورانت یک کفش کوچکتر می پوشید – کفشی که انگشت پای او را پشت خط 3 امتیازی در یک ضربه حساس نگه می داشت – شکست بازی 7 در وقت اضافه که فصل نتز را در آن سال به پایان رساند، ممکن بود یک برد باشد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما