بیرون یا بیرون نشدن مایکل نسر با گرفتن خیره کننده برگ کارشناسان و طرفداران کریکت را سردرگم کرد & تماشا کنید اخبار کریکت

در بازی پر امتیاز بیگ باش بین بریزبن هیت و سیدنی سیکسرز که اولی با 15 ران پیروز شد، مایکل نسر امتیاز خیره کننده ای به دست آورد. در فینال تعقیب و گریز عظیم 225 ران سیکسرز، نسر بازی را تغییر داد که جردن سیلک با 41 امتیاز از 23 تحویل شکست خورد. ابریشم وسط بود و خوب می زد. او قبلاً سه 4 و دو 6 ضربه زده بود. اگر شکار از دست می رفت، باید حداکثری دیگر وجود داشت، اما تصمیم گیری هوشمندانه نسر، عملکرد درخشان سیلک را در میانه راه پایان داد.

نسر که در وسط زمین ایستاده بود، توپ را به خوبی در طناب مرزی گرفت، اما وقتی متوجه شد که در حال عبور از زمین بازی است، توپ را پرتاب کرد. با این حال رها شدن نسر باعث شد تا توپ کمی بیش از حد از سد بگذرد اما او به همین جا بسنده نکرد. نسر پس از عبور از حصار، یک بار دیگر توپ را در هوا حلقه زد و مطمئن شد که هیچ یک از اعضای بدنش با زمین تماس نداشته باشد و سپس با آرامش در داخل محوطه بازی توپ را به پایان رساند.

علیرغم فیلدینگ فوق العاده او، هم طرفداران و هم کارشناسان اقدامات او را زیر سوال بردند و آنها را بر آن داشت تا کتاب قوانین را مطالعه کنند. یکی از بسیاری از افراد گیج شده، مفسر فاکس کریکت و اسطوره استرالیایی آدام گیلکریست بود که متعجب بود که چرا آن را منتشر کردند. بعداً اذعان کرد که این اخراج قانونی و مطابق مقررات بوده است.

قاعده چیست؟

طبق قوانین تعیین شده توسط Marylebone Cricket Club (MCC)، قانون 19.5.2 می گوید: “فیلدبازی که با زمین تماس نداشته باشد، در صورتی که آخرین تماس او با زمین، قبل از تماس با زمین، فراتر از مرز زمین گیر شود. اولین تماس او با توپ پس از ارسال توپ توسط توپ‌زن، کاملاً در داخل مرز نبود.»

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما