تریلر Ammu خارج شد! آیشواریا لکشمی در این درام جذاب با آزار خانگی مبارزه می‌کند Watch اخبار فیلم

حیدرآباد: پرایم ویدیو امروز تریلر فیلم اصلی تلوگو آمازون خود، “Ammu” را منتشر کرد. تریلر که سفر زنی را به تصویر می کشد که مانند ققنوس از خاکستر کابوس افسانه ای-ازدواج- تبدیل به کابوس خود برمی خیزد، نگاهی اجمالی به زندگی شخصیت همنام با بازی آیشواریا لکشمی می دهد.

این فیلم حول محور آمو می چرخد ​​که فکر می کرد ازدواج یک افسانه است – پر از عشق و جادو. همه چیز زمانی تغییر کرد که همسر پلیسش راوی (نوین چاندرا) برای اولین بار به او ضربه زد. آنچه آمو فکر می‌کرد یک حادثه یکباره بود به یک چرخه بی‌پایان بدرفتاری تبدیل شد که او را به دام انداخت و روح و روانش را شکست. آمو با فشار به محدودیت های خود، با یک متحد بعید (سیمها) متحد می شود تا آزاد شود.

تریلر را اینجا ببینید –

“آمو بسیار به قلب من نزدیک است. چاروکش سکار، نویسنده و کارگردان، گفت: سفر آمو در فیلم در حالی که یاد می‌گیرد علیه ستمگرش موضع بگیرد، سفری است که بینندگان را هیجان زده و با درام وحیانی و مرتبطش تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ما نمی‌توانستیم بدون بازی فوق‌العاده بازیگران – آیشواریا، ناوین و سیمها – به این هدف برسیم. مایلم از کارتیک سابباراج، استون بنچ و تیم پرایم ویدیو به خاطر ایمانشان به من و تیمم تشکر کنم.»

تهیه‌کننده کالیان سوبرامانیان گفت: «این دومین همکاری استون بنچ با پرایم ویدیو پس از پوتام پودو کالایی است و ما نمی‌توانستیم داستان بهتری برای گفتن بخواهیم. ما همیشه داستان‌هایی را دنبال کرده‌ایم که جذاب، اما محتوا محور هستند و Ammu هر دو جعبه را مشخص می‌کند. اکنون، با آماده شدن Ammu برای انتشار، ما هیجان‌زده هستیم که با پرایم ویدیو، تلاش خود را با عشق به مخاطبان در سراسر جهان ارائه کنیم.

آیشواریا لکشمی، بازیگر سینما گفت: «امو در هسته خود، داستانی از توانمندسازی است. «برای من به تصویر کشیدن نقش زنی که درگیر یک رابطه خشونت آمیز است، هم چالش برانگیز بود و هم در نوع خود جسورکننده. به عنوان یک زن، چیزهای زیادی در آمو وجود دارد که باید با آنها ارتباط برقرار کرد، که مهمترین آنها این است که همیشه حقیقت خود را بیان کنید و از خود دفاع کنید. من از حمایت همیشگی Karthik Subbaraj، Stone Bench، کارگردان Charukesh Sekar، دیگر بازیگرانم Naveen و Simha و تیم Prime Video سپاسگزارم که همگی به من کمک کردند تا وارد پوست این شخصیت شوم و عدالت را در مورد آن رعایت کنم. . من نمی توانم صبر کنم تا واکنش تماشاگران به Ammu را ببینم.

“این چالش برانگیز بود که به ذهنیت شوهر آمو، راوی، برای درک انگیزه ها و منطق شخصیت او وارد شویم. با این اوصاف، من به عنوان یک بازیگر از این که فرصتی برای نقش آفرینی در چنین داستان جذابی یافتم و چنین شخصیت چالشی را به تصویر می کشم سپاسگزارم. چاروکش به‌عنوان نویسنده و کارگردان، روایتی را استادانه بافته که در ذهن تماشاگر نفوذ می‌کند. این ایمانی بود که چاروکش، کارتیک سابباراج و استون بنچ به من داشتند که این روند را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کرد.» بازیگر مشترک نوین چاندرا. Ammu این پتانسیل را دارد که با داستان جذاب خود با بینندگان طنین انداز کند و امیدوارم بینندگان در سراسر هند و جهان از تماشای آن لذت ببرند.

“دقیقه ای که داستان را شنیدم، می دانستم که Ammu عنوانی است که می خواستم بخشی از آن باشم.” بازیگر سیما گفت. «آیشواریا و ناوین هر دو بازیگران قوی‌ای هستند که وقتی روی پرده بازی می‌کنند نمی‌توانید چشمانتان را از خود دور کنید. چاروکش داستانی را بافته است که بینندگان را تا انتها مجذوب خود خواهد کرد.»

Ammu که توسط فیلمساز تحسین شده Karthik Subbaraj تهیه شده است و توسط Kalyan Subramanian و Kaarthekeyen Santhanam از Stone Bench Films تهیه شده است، نویسندگی و کارگردانی Charukesh Sekar است و قرار است از 19 اکتبر در Prime Video به نمایش درآید.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما