خرید خانه در استانبول اجاره ملک در استانبول الو اپلای

یه پیشنهاد عالی برای شما داریم، با خرید خانه لاکچری در استانبول بهترین سرمایه رو در کشور ترکیه انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خرید ملک ارزان در استانبول می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. کلام آخر این که اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری روی املاک هستید، استانبول ترکیه از بهترین مناطق محسوب می‌شود. به طور مثال میزان قیمت خانه در منطقه شیشلی استانبول، یک خوابه، چیزی در حدود 700 هزار لیر است.

اگر جزو افرادی هستید که علاقه دارید در منطقه ای با بافت تاریخی زندگی کنید منطقه فاتح انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد. قیمت خرید ملک در این منطقه نیز بسیار مناسب می باشد و با خرید ملک در منطقه فاتح استانبول می‌توانید از منظره خاص این منطقه می توانید نهایت لذت را ببرید. اگر قصد خرید خانه در این شهر را دارید بهتر است که با افرادی که خرید ملک در ترکیه متخصص هستند در تعامل باشید تا از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید . هنگام خرید ملک در ترکیه نیز باید در نظر بگیرید که قصد دارید در کجا زندگی کنید. با این کار مشخص خواهد شد که چقدر به امکانات رفاهی مهمی مانند فرودگاه و مکان های مورد علاقه خود نزدیک هستید. تا در ادامه اقامت خود دسترسی های راحت تری به این سبک از مناطق داشته باشید.

خرید خانه اعیانی نشین در سارییر استانبول ترکیه

گفتنی است که بیوک چکمجه در غربی‌ترین نقطه استانبول واقع است و از جنوب به دریای زیبای مرمره مشرف است. سایر مناطق مانند کارتال، مال تپه و پندیک هم مناطق رو به رشدی هستند که در خط ساحلی قرار گرفته و به خاطر پایین تر بودن قیمت خانه در قسمت های آسیایی باعث شده تا خریداران زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که بخواهیم به صورت کلی خرید ملک در استانبول در قسمت آسیایی آن مورد بررسی قرار دهیم باید به مناطق بیکوز، کادیکور و اسکودار اشاره کرد که اکثر ترک های سرمایه دار در این قسمت ها ساکن هستند. هرگونه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در استانبول صرف نظر از موقعیت مکانی بسیار سودمند خواهد بود. بر اساس گزارش های بانک مرکزی ترکیه می توان به این نتیجه رسید که سرمایه گذاری در املاک ترکیه به مراتب سودآورتر از سرمایه گذاری در ارز بوده است به خصوص که قیمت لیر ترکیه نیز به مراتب از ریال باارزش تر می باشد.

  • با توجه به اینکه این شهر به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم شده، حتی سبک زندگی در این دو ناحیه شهر هم تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.
  • مناطق ساری یر، سیلیوری، باکرکوی، مال تپه، کادیکوی، اسکودار، بویوک چکمه، توزلا، ایوپ، اوجیلار و… از مناطق ساحلی استانبول هستند که در ساحل دو دریای مرمره و سیاه قرار گرفته اند.
  • ضمن اینکه ممکن است طعمه افراد سودجو شوید و پول و سرمایه خود را از دست دهید.
  • وجود امکانات مختلف، راه‌های دسترسی آسان به سایر محله‌ها، امکانات اجتماعی و رفاهی عالی و… سبب شده این محله بسیار پر طرفدار باشد.
  • شهر استانبول واقع در شمال غربی ترکیه، شهر اوراسیایی زیبای ترکیه است.
  • این منطقه پس از ظهور عثمانی، بارها بین روم شرقی و امپراتوری عثمانی دست به دست شده است.

این رقم می تواند تا 1200 دلار در برخی مناطق مدرن و تا دو برابر این مبلغ در مهمترین مناطق شهر افزایش یابد. از دیگر راه‌های خرید آپارتمان ارزان در استانبول ترکیه، پیش خرید ملک است. تمام کسانی‌که به فکر سرمایه گذاری در کشورهای خارجی هستند و یا قصد مهاجرت دارند به‌طور حتم از مشکلات عدیده سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی و امریکایی مطلع هستند. در سال‌های اخیر قوانین خرید ملک در دنیا تغییرات زیادی کرده و آن را به راهی ناهموار و هدفی طولانی مدت، تبدیل کرده است اما ما در این میانه برای شما خبر خوشی داریم. جهت محاسبه قیمت خرید ملک در ترکیه به پول ایران، تنها لازم است مبالغ درج شده در جدول را بر اساس قیمت روز لیر محاسبه نمایید. حجم زیاد تقاضا برای اجاره خانه در استانبول و خرید و فروش املاک در استانبول، به شما کمک فراوانی می کند که در زمانی کوتاه، سود سرشاری از سرمایه گذاری خود ببرید.

مهمترین عناصر تعیین قیمت آپارتمان در استانبول

با این وجود، برای اینکه بتوانید آپارتمانی در استانبول یا ویلاهای مجلل برای فروش در استانبول بخرید، باید بودجه مالی را کنار بگذارید. امور مالی خود را تنظیم کنیدیکی دیگر از مواردی که باید قبل از خرید آپارتمان در استانبول یا ویلا در استانبول در نظر بگیرید و به آن رسیدگی کنید تنظیم امور مالی است. شما باید در نظر بگیرید که چقدر پول می خواهید برای ملک در استانبول خرج کنید. مانند هر شهر بزرگ دیگری استانبول نیز دارای چند محله‌ای است که سطح امنیت در آن پایین‌تر از سایر محله‌هاست و می‌توان گفت نسبت به سایر محله‌ها خطرناک‌تر است و بهتر است از این محله‌ها خانه نخرید و یا در آن سرمایه‌گذاری نکنید.

خرید ملک در استانبول

قیمت های هر پروژه در مدت های کوتاه، تغییر پیدا می کنند و این قیمت ها باید بروز رسانی شوند. ما در وبسایت خرید خانه در استانبول بطور روزانه اینکار را انجام میدهیم تا همواره اطلاعات بروزی را به شما ارائه دهیم. یکی از قسمت های باکرکوی، منطقه آتاکوی استانبول است که در ساحل دریای مرمره، با مراکز خرید لوکس و رستوران ها و کافه های زیبا قرار دارد. شمالی ترین منطقه اروپایی، منطقه ساریر استانبول  است که در نزدیکی دریای سیاه و امتداد تنگه بسفر، با ویلاهای بسیار لوکس در ساحل بغاز، به منطقه ای اعیان نشین ویلایی با ویلاهای گران قیمت معروف است. در ابتدا با معرفی محله ها قصد داریم که دید بازتری را به شما قبل از تصمیم به خرید خانه در استانبول بدهیم. با این حال، اگر چنین نگرانی هایی ندارید، قطعاً یک ویلا بهتر از یک آپارتمان است.

منطقه فاتح یکی از مناطق مشهور اروپایی استانبول محسوب می شود، این منطقه زیبا در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد. مساحت این منطقه حدود 13 کیلومتر مربع ایستمون است و یکی از بهترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد. زیر ساخت های این منطقه همچنین بسیار پیشرفته و مناسب برای زندگی است.

برخی از آپارتمان های کوچکتر برای افرادی که به تنهایی زندگی میکنند مناسب تر هستند. اگر بنا به خرید خانه در شهر استانبول دارید میتوانید از گزینه پیش خرید نیز استفاده کنید زیرا که بسیاری از آن ها شامل تخفیف های مناسبی هستند. اگر قصد خرید آپارتمان دست‌دوم را دارید، به خرید خانه در طبقات بالا فکر نکنید. چرا که معمولاً آسانسور در چنین مجتمع‌هایی دچار استهلاک شده و ممکن است در بازه‌های زمانی کوتاه و به طور مکرر خراب شود.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.