شکایت در مورد عکس های سقوط کوبی برایانت به قیمت 28.85 میلیون دلار حل و فصل شد

لس آنجلس کانتی موافقت کرد که به ونسا برایانت و سه دخترش نزدیک به 30 میلیون دلار بپردازد تا دعوا و ادعاهای احتمالی مربوط به اشتراک گذاری عکس های گرافیکی سقوط هلیکوپتر ژانویه 2020 که منجر به کشته شدن همسر برایانت، ستاره بسکتبال کوبی برایانت و یکی از آنها شد، را حل و فصل کند. دختران، بر اساس پرونده دادگاه در روز سه شنبه. این توافق شامل 15 میلیون دلار است که هیئت منصفه در ماه آگوست به ونسا برایانت اعطا کرد، و بودجه اضافی برای تسویه ادعاهای احتمالی از دخترانش دریافت کرد.

“امروز نقطه اوج موفقیت آمیز خانم. لوئیس لی، وکیل برایانت در بیانیه ای گفت: نبرد شجاعانه برایانت برای پاسخگویی به کسانی که در این رفتار وحشتناک دست داشتند. «او برای شوهرش، دخترش و همه کسانی در جامعه که با خانواده‌های فوت شده‌شان با بی‌احترامی مشابهی برخورد می‌شد، جنگید. ما امیدواریم که او در دادگاه پیروز شود و این توافق به این رویه پایان دهد.»

در ژانویه 26، 2020، کوبی برایانت، 41 ساله، و دخترش جیانا برایانت، 13 ساله، در یک هلیکوپتر با هفت نفر دیگر بودند که در شرایط مه آلود در خارج از لس آنجلس سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند. بلافاصله پس از آن، ونسا برایانت متوجه شد که برخی از کارکنان بخش آتش نشانی و کلانتری شهرستان عکس های گرافیکی از بقایای انسانی از سقوط به اشتراک گذاشته اند. او به دلیل سهل انگاری و تجاوز به حریم خصوصی در سپتامبر 2020 شکایت کرد و در دادگاه در ماه اوت پیروز شد و یک توصیه عمومی نادر و گران قیمت از برخی از قدرتمندترین مؤسسات لس آنجلس ارائه کرد.

هیئت ناظران شهرستان لس آنجلس موافقت کرد که 28.85 میلیون دلار به خانواده برایانت بپردازد تا شکایت برایانت و ادعاهای احتمالی آینده برایانت و دخترانش: ناتالیا 20 ساله، بیانکا 6 ساله و کاپری 3 ساله را حل و فصل کند. که بعداً به دلیل یک اشتباه اداری یک میلیون دلار کاهش یافت.

در بیانیه ای، میرا هاشمال، وکیل اصلی دادگاه شهرستان لس آنجلس در پرونده برایانت، حل و فصل را “عادلانه و معقول” خواند و گفت که تمام دعاوی قضایی مربوط به منطقه از سقوط هواپیما حل و فصل شده است.

“ما امیدواریم خانم هاشمل گفت: برایانت و فرزندانش به بهبودی از دست دادن خود ادامه می دهند.

کوبی برایانت که قبل از بازنشستگی در سال 2016 به مدت 20 سال برای لس آنجلس لیکرز بازی کرد، در راه مربیگری تیم بسکتبال جیانا در آکادمی ورزشی مامبا در هزار اوکس کالیفرنیا بود که در روز سقوط هلیکوپتر سوار شدند. . خلبان، آرا زوبایان، در ابرها سرگردان شد و به تپه ای در نزدیکی کالاباساس، کالیفرنیا سقوط کرد و همه 9 سرنشین هواپیما کشته شدند.

ونسا برایانت در اظهارنامه‌ای برای شکایت خود گفت که راب پلینکا، مدیر کل لیکرز و نماینده سابق کوبی برایانت، او را بعداً همان روز صبح به ایستگاه کلانتری در مالیبو، در نزدیکی محل تصادف رانندگی کرد.

الکس ویلانووا، که در آن زمان کلانتر شهرستان لس آنجلس بود، مرگ را تایید کرد و از برایانت پرسید که آیا می تواند کاری برای او انجام دهد.

و من گفتم: اگر نمی‌توانید شوهر و بچه‌ام را برگردانید، لطفا مطمئن شوید که کسی از آنها عکس نگیرد. برایانت در حین رسوب گفت: لطفاً منطقه را ایمن کنید. «و گفت: خواهم کرد». و من گفتم: “نه، من باید همین الان با تلفن تماس بگیری و باید مطمئن شوی که منطقه را ایمن می کنی.”

برایانت در دادگاه شهادت داد که از گزارش لس آنجلس تایمز دریافت که معاون کلانتر شهرستان لس آنجلس عکس هایی از تصادف در یک بار را نشان داده است. برایانت گفت که وجود این عکس ها این تراژدی را تشدید کرد.

برایانت شهادت داد: «من در ترس از حضور دخترانم در شبکه‌های اجتماعی و ظاهر شدن آنها زندگی می‌کنم.

این تصاویر عمدتاً بین کارمندان کلانتر شهرستان لس آنجلس و ادارات آتش نشانی به اشتراک گذاشته شد.

وکلای شهرستان اذعان کردند که عکس‌ها گرفته شده و به اشتراک گذاشته شده‌اند، اما استدلال می‌کنند که دستور فوری برای حذف آن‌ها مانع از انتشار عمومی آن‌ها می‌شود.

در محاکمه، هیئت منصفه همچنین 15 میلیون دلار به کریس چستر، که به دلیل کشته شدن همسرش سارا، 45 ساله و دخترش، پیتون، 13 ساله در این تصادف، به دعوی پیوست، جایزه داد. لس آنجلس کانتی موافقت کرد که به خانواده چستر 4.95 میلیون دلار اضافی بپردازد تا هرگونه ادعای آتی را حل و فصل کند.

دو خانواده دیگر در اکتبر 2021 هر کدام به قیمت 1.25 میلیون دلار به طور جداگانه با شهرستان بر سر عکس ها مستقر شدند.

لی قبلاً گفته بود که برایانت درآمد حاصل از شکایت را به بنیاد ورزشی Mamba & Mambacita خود که به افتخار کوبی و جیانا برایانت اهدا می کند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما