هیلاری و چلسی کلینتون می دانند که چه چیزی برای & جسور& بودن لازم است



CNN

در زمانی که بحث های زیادی پیرامون سیاست و حقوق زنان وجود دارد، یکی از مشهورترین چهره ها در هر دو عرصه، تجلیل از شجاعت زنان است.

هیلاری کلینتون و دخترش چلسی کلینتون با Apple TV+ برای ساخت سریال مستند هشت قسمتی «Gutsy» بر اساس پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، «کتاب زنان جسور» همکاری کردند.

این زوج این هفته با CNN درباره سریال و لحظات دلخراش خود صحبت کردند.

هیلاری کلینتون گفت: «در زندگی خصوصی‌ام، همانطور که قبلاً گفته‌ام، ماندن در ازدواجم واقعاً جسورانه بود، تصمیم سختی بود». «این کار به دعا و فکر و مشورت بسیار نیاز داشت. خیلی خوشحالم که این تصمیم را گرفتم، پشیمان نیستم، اما جسورانه بود، زیرا همه افراد دیگر در جهان نظر داشتند.»

او افزود: “در عموم، نامزدی برای ریاست جمهوری.” “یعنی خدایا، مثل این بود که روی بلندترین طناب محکم و بدون توری بودم، زیرا نه [woman] قبلاً این کار را انجام داده بود و مملو از انواع چالش ها و مسائل بی سابقه بود. اما من بسیار سپاسگزارم که فرصتی برای انجام این کار داشتم.»

چلسی کلینتون، که زمانی که پدرش بیل کلینتون از سال 1993 تا 2001 به عنوان رئیس جمهور خدمت می کرد، با بررسی های فوق العاده بزرگ شد، گفت که بدترین کاری که تا به حال انجام داده این بوده است که “زندگی من را هدایت کند.”

کلینتون که اکنون 42 سال دارد و مادر سه فرزند است، افزود: «من از لحظه تولد به دلیل انتخاب هایی که والدینم به صورت حرفه ای، عمومی و سیاسی انجام دادند، یک چهره عمومی بودم. “بنابراین از زمانی که دختر کوچکی بودم، آگاه بودم که مردم نظراتی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهم و چه کاری برای من مناسب است، داشتند.”

قضاوت و موشکافی شدیدی که بسیاری از زنان با آن روبرو هستند، بخش بزرگی از این سریال است، زیرا دو مادر و دختر به سراسر جهان سفر می کنند و با زنان مشهور و غیر مشهور درباره زندگی، شغل و افکارشان صحبت می کنند.

قسمت اول زنان و طنز را در بر می گیرد. ما می آموزیم که چلسی کلینتون با عشق به شوخی های ناک و رابطه پیچیده با کمدی بزرگ شده است، به لطف اینکه در کودکی در برنامه هایی مانند “SNL” مورد لمپن قرار گرفته است.

اپیزود دیگر شامل رپر مگان تی استالیون است و گفتگو به افراد متنفر تبدیل می شود.

چلسی کلینتون به سی ان ان گفت که از این الهام گرفته است که چگونه این خواننده رپ اجازه نمی دهد افراد متنفر جلوی شادی او را بگیرند. این درسی است که او آموخته است زیرا اغلب به خود یادآوری می کند که “منفورترین افرادی که هرگز ندیده ام، آنها من را نمی شناسند.”

کلینتون جوانتر گفت: «تفسیر آنها به عنوان ماده و رفتار، اغلب با ظلم و ظلم و صفرا زیاد، درباره آنهاست و نه درباره من. “این به من مربوط نیست، بلکه بازتابی است در مورد آنها.”

هیلاری کلینتون گفت که در اوایل زندگی عمومی خود آموخته است که باید “انتقاد را جدی بگیرد، اما نه شخصا”.

او گفت: “اگر کسی نکته مشروعی برای بیان دارد، من باید از آن تکیه کنم.” اما بسیاری از آنچه در جهان امروز می گذرد، به ویژه سیاست، چیزی جز تخریب شخصی نیست.»

بنابراین برای کلینتون‌ها مهم بود که داستان‌های زنان برجسته مدرن را برجسته کنند، همانطور که با برخی از شخصیت‌های تاریخی که در کتاب خود نشان داده‌اند، انجام دادند.

هیلاری کلینتون معتقد است که بینندگان در سریال جدیدشان الهام می گیرند.

فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که ما در سریال امیدواریم این است که افرادی که ممکن است سرخورده هستند، یا ممکن است در مورد انتقادهایی که دریافت می‌کنند دچار مشکل یا نگران باشند، راه‌هایی برای مقابله با آن پیدا کنند، چه از مگان تی استالیون باشد چه از طرف من و چلسی. ،” او گفت.

“Gutsy” جمعه در Apple TV+ نمایش داده می شود.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما