قابلیت «پیام به خودتان» واتس اپ برای کاربران هندی در دسترس است. برای استفاده از امکانات این راهنمای گام به گام را بررسی کنید اخبار فناوری

دهلی نو: قابلیت «پیام به خودتان» واتس‌اپ توسط این شرکت در سراسر جهان عرضه شده است. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران هندی نیز در دسترس است. شما می توانید به راحتی از این ویژگی استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا یادآوری ها، پیام ها، لیست خرید، لیست کارها و موارد دیگر را برای خود ارسال کنید. اگر می خواهید از این قابلیت استفاده کنید. با دنبال کردن مراحل ساده می توانید این کار را انجام دهید.

همچنین بخوانید | آناند ماهیندرا تصاویری از هواداران فوتبال در هند را به اشتراک می گذارد – تماشای ویدیو

اگر این ویژگی در واتس اپ شما موجود است، می توانید با دنبال کردن این مراحل این کار را انجام دهید:

مرحله 1: واتس اپ را باز کنید.

مرحله 2: باید روی گزینه چت جدید در گوشه پایین صفحه کلیک کنید.

مرحله 3: اگر مخاطب خود را در بالای لیست مشاهده کردید، می توانید از این ویژگی استفاده کنید

مرحله 4: روی شماره خود کلیک کنید و پیام رسانی را شروع کنید

محتوایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید باز کنید، و هر ویدیو، فایل صوتی و اسنادی را ارسال کنید. زندگی شما را راحت می کند.

واتس اپ توانایی ایجاد آواتار را ارائه می کند

همچنین بخوانید | از OnePlus Nord تا Realme 9؛ بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه که در هند با قیمت کمتر از 20000 روپیه در سال 2022 عرضه شدند، در PICS

واتس اپ در حال ارائه ویژگی دیگری است که به کاربران iOS و Android اجازه می دهد تا یک آواتار شخصی سازی شده را تنظیم کنند.

به لطف آواتارها، می توانید با ایجاد یک عبارت دیجیتالی درست در تنظیمات WhatsApp، خود را بیان کنید. پس از سفارشی‌سازی آواتار، واتس‌اپ به‌طور خودکار یک بسته برچسب جدید ایجاد می‌کند که نشان‌دهنده شماست، بنابراین می‌توانید شروع به ارسال استیکر آواتار خود به مخاطبین خود کنید. علاوه بر این، می توانید آواتار خود را به عنوان عکس نمایه نیز تنظیم کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید آواتار خود را در هر زمان با مراجعه مجدد به تنظیمات WhatsApp ویرایش کنید و مانند همیشه، پیام‌های آواتار به صورت سرتاسر رمزگذاری شده‌اند تا هیچ‌کس نتواند محتوای پیام شما را ببیند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما