چه چیزی بهتر است از معلمان خود در مورد تور نوروزی درخواست کنید

صبحانه. انتقال به ذخیره‌گاه کویتنداگ که در مرز با ازبکستان در کوه‌های کویتنداگ قرار دارد (قبلاً این کوه‌ها کوگیتانگ نامیده می‌شدند). در کردستان عراق، یک صف طولانی از مشعل‌داران در میان کوه‌ها قدم می‌زنند. برای سال 2021 (و امیدواریم بعد از آن) ما یک تور به کردستان عراق را همزمان با نوروز برنامه ریزی کرده ایم. کردها نوروز می گویند و همانطور که در این زمان تور کردستان را اجرا می کنیم آن املا را نیز قبول می کنیم! مردم کرد چگونه نوروز را جشن می گیرند؟ در اتحاد جماهیر شوروی به پارک لنین و به مردم پارک اول می گفتند. بازدید از پارک استقلال. زیرا از سازمان بانوان صنایع دستی بومی بازدید خواهیم کرد و روند ساخت اجناس مختلف از نمد را مشاهده خواهیم کرد. در فرودگاه با شما ملاقات می کنیم و شما را به هتل منتقل می کنیم. ورود به فرودگاه ترکمن آباد، ملاقات در فرودگاه.

جلسه ای در فرودگاهبنابراین به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور کشورش را بررسی می‌کند و با دیدن و دیدن خورشید طاق بی‌طرفی در مجموع به 75 متر می‌رسد و آن را به بلندترین ساختمان ترکمنستان بر فراز مناره 600 ساله کوتلوگ-تیمور تبدیل می‌کند. کاخ عروسی بگت کوشگ در سال 2011 افتتاح شد. ساختمان یازده طبقه بیش از 38000 متر مربع. در مجموع در ساختمان مرکز 6 طبقه، در 7 متر از هر کدام شامل 2 زیرزمینی. وسعت غار 3.5 کیلومتر است و شامل مجموعه ای از هزارتوها به ارتفاع 5 تا 8 متر و عرض تا 50 متر است. آبشارهای باشکوهی با ارتفاع بیش از 27 متر وجود دارد. پس از طی مسافتی کوتاه، تنگه توسط دیواره ای سنگی به ارتفاع نزدیک به 30 متر مسدود می شود که از ارتفاع آن همراه با سروصدا، آبشار Umbar Dere سقوط می کند. ارتفاع کلی یک سازه – 95 متر با یک سنبله، نشان دهنده یک هرم پلکانی است که چرخ بزرگی با قطر دایره خارجی 57 متر بر روی آن برجستگی دارد. این فلات شیبدار کوچک با ابعاد حدود 500 در 200 متر در منطقه حیات وحش استان هوجاپیل در ارتفاع حدود 1400 متری از سطح دریا، در نزدیکی شهرک هوجاپیل آتا قرار دارد.

در سکونتگاه کویتین بیشه درختان unabi (خرما چینی، zizifus) به وسعت 0.75 هکتار وجود دارد. غارهای سینتر زیادی وجود دارد. مردم مطمئن می‌شوند که خانه‌هایشان تمیز و درخشان است و سپس با شلوار کوتاه به ملاقات همسایه‌ها و اقوام خود و همچنین خانواده‌هایشان می‌روند. امن ترین راه برای پرداخت های خارج از کشور و چند ارزی. پس از ورود به Chon Kemin، ما برای "Boorsok" آماده می شویم. نظافت بهاره برای آماده سازی مهمانان نوروزی یک سنت بسیار مهم در ایران است.

نوروز همچنین در سرتاسر جهان بازمی گردد، زیرا در کشورهای شوروی سابق که اجرای آن ممنوع بود، مجدداً معرفی شده است. این بزرگترین چرخ بزرگ از نوع بسته در جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. در بازار کتاب و بازار مس مجاور آن قدم بزنید. بازدید از غار کیرک گیز، پیاده روی در تنگه، عکاسی از مجاورت تنگه کرک گیز. انتقال: شهرک کویتین – تنگه و غار کیرک گیز "چهل دختر" (9 کیلومتر). غار Hoshimayuk منظره زمین شناسی و باستان شناسی در سیستم کوهستانی Kugitang است.

انتقال بیشتر: شهرک کارلیوک – غار هوشیمایوك (10 کیلومتر). انتقال: ترکمن آباد – شهرک سیات – آبادی هلاچ – مجموعه معماری آستانه بابا (200 کیلومتر). ورود به مجموعه آستانه بابا (قرن XII – XIX). انتقال: مجموعه آستانه بابا – شهرک کوتنداگ – شهرک کارلیوک – گورشون ماگدانلی (معدن سرب) – شهرک کوتین (174 کیلومتر). صبحانه. انتقال: شهرک کویتین – شهرک کارلیوک (43 کیلومتر). صبحانه. حرکت از شهرک کویتین در ساعت 06:00 به سمت ترکمن آباد (425 کیلومتر).

پس از صرف یک صبحانه محلی خوشمزه در نزدیکی میدان تحریر، یک تور کامل در شهر بغداد است که با بنای یادبود میدان آزادی، که یادآور تأسیس جمهوری عراق است، شروع می شود. این روزها یک بنای تاریخی بسیار بحث برانگیز است، زیرا در ابتدا در زمان صدام ساخته شد. Nomads Yurt به حداقل سپرده 50٪ یا ارزش کامل رزرو نیاز دارد، هر کدام که کمتر باشد، با مانده نهایی تا 7 روز قبل از حرکت پرداخت نمی شود. همچنین سنت ها و زندگی متفاوت عشایر و مردمان امروزی را خواهید دید.

شاید نامزدی آن به عنوان «میراث فرهنگی ناملموس» از سوی یونسکو به جلب توجه آن در سراسر جهان کمک کند. مکان دیرینه شناسی بسیار جالب و آموزنده با ارزش جهانی در کوگیتانگ غربی، فلات شناخته شده دایناسورها با چاپ پانگولین های باستانی با قدمت حدود 160 میلیون سال است. از زمان آغاز به کار، به عنوان یک بازیگر اصلی در صحنه گردشگری بین المللی در سال 2016 ظاهر شده است، مالزی 26 را به ثبت رساند. 8 میلیون گردشگر وارد شده و آن را در میان مقاصد اصلی گردشگری جهان قرار می دهد. مسافر ماجراجوی حرفه ای اجتناب کننده از دنیای واقعی ⏰ به شما کمک می کند در اطراف 9 تا 5 خود سفر کنید! پول شما تا زمانی که سفر نکنید در یک امانت خارجی محافظت می شود. من که اصالتاً اهل نیوزلند هستم، یک متخصص سفر و گردشگری هستم که همیشه به دنبال کشف مکان‌های جدید و زندگی در تجربیات جدید هستم. مدیر گردشگری گفت که اکو پارک دارای پتانسیل عظیم گردشگری است و این اداره با همکاری بخشداری، گردشگری ماجراجویی، میراث، تفریح، مذهبی و تفریحی را ترویج و تور مالدیو نوروز – https://safaryaar.com/tour/maldives-nowruz – کشف خواهد کرد. او گفت که علاوه بر این نقاط مختلف در منطقه که به عنوان جاذبه های گردشگری بالقوه مانند گوواس، آبشار نامبلان، کیترداجی و غیره ظاهر شده اند، به عنوان مقاصد گردشگری عادی توسعه خواهند یافت.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما