eanabanner

از فرش تمام پشم فازیکی در فیلم بین‌ثونگونی تهران

در برنامی فورش ماشینی، موقت و اقلام افلهی که 12 تا 15 شهریور در مهل فیلمین بین‌نگپرینی تهران می‌شود از شرکت فره فرهی رونمایی شد. این محصول با برند سرمایه فرش و کاملا شبیه فرش و از پنبه طبیعی موجود می باشد.

فرش دستبافت ایرانی امیزه‌ای از هنر و سنادت است که در جای جای دونیا بانام کیشور عزیمان ایران کیششد است. در سالهای اخرین بریک این تولود مستدر شده خرید تولود زیاب و باکیفیت بری بیدی از کار جامیه مکودور از تعارف دیگر حفظ و همراهی در ترودی کران‌بها در زیدان کران‌به‌ها یک دربیلی است که می‌تواند از ترودینی کند. شرکت فرش فایل زیرمجموعه کروپه نصاجی فرش فرهی یکی از مبتکران صنعت فرش در نمایشگاه امسال از محصولاتی رونمایی کرد که می توانند فضاهای خالی را با فرش های اصیل ایرانی در خانه ها پر کنند و پس از سال ها استفاده ارزش خود را حفظ کنند. این محصول از پشم طبیعی تولید شده در پارچه بافته شده و کاملاً شبیه فرش دستباف است. پشم به کار رفته در این محصول در تماس با مایعات نو بوده و بوی نامطبوع متصاعد نمی کند و علاوه بر اینکه قابلیت شستشوی راحت و حفظ رنگ را دارد، از نظر ایمنی بیشتر از الیاف مصنوعی مناسب است.

از فرش تمام پشم فازیکی در فیلم بین‌ثونگونی تهران

در تعدیل فرش فایل شرکت فرهی تومیه تسجیل فره ازجمله ازجمله، شور، رمینی، شیرازه و پرز کیری کمله به صورت دستبافت می شود. قیمت این محصول حدود یک سوم طبقه و کیفیت مشابه و طرح های اصلی ایرانی و مدرن می باشد.

از فرش تمام پشم فازیکی در فیلم بین‌ثونگونی تهران

شرکت فرش فرهی در سال 1369 در صناعت فرش ماشینی کیشر به تعلیمی است و توردون در بیش از 50 شابه فرهی و 9 شهلاده بھاگ فرهی می شود می شود. این شرکت در تیریک کود مواقع به تبرین 10 دانش بنیان و کسب 11 استاندارد بین المللی و یکی از اسدرتینی موقعیت نصاجی شیور به اید می‌اید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما