eanabanner

معرفی بهترین مشاغل اینترنتی پول‌ساز در سال ۱۴۰۲ آپدیت جدید!

در این شغل فرد با یک‌سری ابزار مخصوص رایانه‌ای اقدام به ساخت انیمیشن‌های 2 بعدی، 3 بعدی و دیگر انواع انیمیشن‌ها می‌کند. این انیمیشن‌ها ممکن است برای برنامه‌های تلویزیونی یا تبلیغات به کار گرفته شوند. برای یادگیری این شغل می‌توانید ابتدا از مقالات رایگانی که در سطح وب وجود دارد استفاده کنید و سپس به سراغ دوره‌های غیر رایگان بروید.

آینده کار از راه دور

در ادامه اما می‌خواهیم با چندین مهارت مهم برای سال 2025 آشنا شویم. در واقع اینها مهارت‌هایی است که وجودشان در شما باعث می‌شود به یک انسان ارزشمندتر تبدیل شده، زندگی خوبی داشته باشید و با مشکلات کم‌تری روبرو شوید. مثلا خانه‌ای را تصور کنید که می‌توانید از راه دور، نور، باز و بسته شدن درب و پنجره و… اش را تنظیم کنید. زمانی‌که قرار باشد مشاغلی مثل منشی‌گری در آینده تقاضای کمی داشته باشد، منطقی است که مشاغل حوزه حسابداری و حسابرسی هم از بین بروند. البته منظور تمامی مشاغل این زمینه نیست و بیشتر روی صحبت با شغل‌هایی است که به‌شکل مبتدی با حسابداری سر و کار دارند.

برای فروش این دوره‌ها هم دو راه دارید؛ یا می‌توانید خودتان مستقیماً از طریق اینستاگرام یا سایت دوره‌تان را بفروشید. می‌توانید با فروش دانش و تخصص‌ در قالب دوره‌های آنلاین یا ویدیوهای آفلاین، درآمد کسب کنید. به زبان خیلی ساده، مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند.

روش انجام این کار را به صورت کامل در مقاله «راهنمای کامل ساخت فروشگاه اینترنتی فایل» توضیح داده‌ایم. یکی دیگر از انواع قرارداد دورکاری قرارداد کارآموزی است که فرد در طی دوره کارآموزی مهارت های تخصصی را در زمینه خاص آموزش می بیند و در محیط حرفه ای کار مشغول به کار می شود. این نوع قرارداد دورکاری برای افرادی که به دنبال یادگیری مهارت خاصی هستند پیشنهاد میشود. در طی دوره کارآموزی نیز کارفرما بر طبق قرارداد کارآموزی بدون بیمه که با کارآموز امضاء کرده است حقوق او را پرداخت می کند. پس از پایان دوره کارآموزی و فراگیری مهارت ها بر اساس تصمیم کارفرما با فرد قرارداد رسمی امضا می شود.

و حتی با توجه به مطالعات زیادی که در این زمینه انجام شده است، تا زمانی که فرآیند محکم آزمون و خطا برای این تغییر ایجاد نشود، همچنان می توان به گسترش و پذیرش این موضوع توسط سازمان ها و کارکنان امیدوار بود. زیرا آنها می توانند به ما نشان دهند که چگونه کار را خارج از زندگی روزمره با هدف انجام دقیقاً آنچه به آنها گفته می شود و آنچه در زندگی می خواهند انجام دهیم و سازماندهی کنیم. با گسترش مداوم بیماری کووید-۱۹، برای همه روشن شده است که مفهوم دورکاری موضوعی است که ما باید تحقیقات بیشتری در سطح جهانی انجام دهیم. اهمیت این موضوع نه تنها این است که ما را برای مقابله با اپیدمی های سایر کشورها که ممکن است در آینده رخ دهد آماده کند، بلکه ما را برای آینده بر اساس نوآوری و توسعه سیستم های هوش مصنوعی و روبات ها آماده می کند. از برخی جهات آنها به طور مؤثر نیاز انسان به خدمات خاص را به طور کلی از بین می برند. آیا کووید-۱۹ مقدمه تغییر سبک کار و تغییر شغل از راه دور در آینده است؟ بدون شک ارتباط کارفرما و کارمند از راه دور موضوعی است که باقی خواهد ماند.

در پروژه های دورکاری اینترنتی یکی از مهم ترین مسائل برای کارفرما و مجری تعهد و تائید وظایفی است که افراد بر عهده می گیرند. کارفرما می تواند برای اطمینان از نحوه انجام کار، از مجری پروژه سفته ای را به عنوان ضمانت کار دریافت کند و با بستن قرارداد دورکاری با او از انجام دقیق وظایف اطمینان خاطر داشته باشد. در قرارداد دورکاری کارفرما و مجری به عنوان دو طرف قرارداد می توانند طبق خواسته خود شرایطی را برای اتمام یا فسخ قرارداد در نظر بگیرند. البته با پایان یافتن زمان پروژه قرارداد نیز به خودی خود به پایان می رسد. یکی از انواع قرارداد دورکاری، قرارداد تمام وقت است که در برخی شرکت های خصوصی در نظر گرفته می شود.

” منطقی نبود که مردم را مجبور کنیم در یک مکان اجتماع کنند. ”دیسون گفت. وقتی که ابتدای کار بودجهٔ کمی داشته باشد، باید تمام این کارها را به‌تنهایی انجام دهد تا آرام‌آرام تیم خود را بسازد. ممکن است تغییری کوچک مثل اضافه‌کردن یک ویژگی به محصول یا ارائهٔ خدمات پس‌ازفروش قوی‌تر شما را از رقبا جلو بیندازد. ولی چطور این کسب‌وکار را به موفقیت برسانیم؟ در ادامه می‌خوانیم.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما