eanabanner

ورود خودروهای الکتریکی به جریان اصلی خرید خودرو

به گفته بیش از 3000 نفر از پاسخ دهندگان به درخواست برای داستان هایی در مورد خرید خودروهای برقی در وب سایت نیویورک تایمز، خریداران خودروهای باطری نگران تغییرات آب و هوایی هستند، اما هزینه های پایین تر نیز جذابیت قدرتمندی دارد. معمولاً رانندگی با برق بسیار ارزان تر از بنزین است. تعداد زیادی از پاسخ دهندگان گفتند که از انرژی تولید شده از پنل های خورشیدی روی پشت بام برای شارژ خودروهای خود استفاده می کنند که به طور بالقوه هزینه ها را حتی بیشتر کاهش می دهد.

خریداران خودروهای برقی از کلماتی مانند “عشق” و “عالی” برای توصیف وسایل نقلیه خود استفاده می کردند. بسیاری گفتند که دیگر هرگز خودروی بنزینی نخواهند خرید، اما بسیاری دیگر گفتند که قصد دارند حداقل یک وسیله نقلیه معمولی را نگه دارند، زیرا پیمودن مسافت های طولانی با خودروی برقی می تواند ناخوشایند و گاهی غیرممکن باشد زیرا در یافتن ایستگاه های شارژ مشکل وجود دارد.

طبق داده‌های وزارت انرژی، خودروهای الکتریکی اکنون در مکان‌هایی غیر از جایی که پرواز کرده‌اند، مانند کالیفرنیا، جایی که 39 درصد از تمام وسایل نقلیه الکتریکی ایالات متحده تا ژوئن ثبت شده بودند، محبوب شده‌اند. ثبت نام در خارج از کالیفرنیا در سال 2021 در مقایسه با افزایش 32 درصدی در ایالت، 50 درصد افزایش یافت.

در دراز مدت، استفاده گسترده تر از وسایل نقلیه الکتریکی به مدل های بسیار مقرون به صرفه تری نیاز دارد. لیف و شورلت بولت از معدود خودروهای ارزان‌تر باطری موجود هستند که چندین خودرو در راهند، از جمله یک خودروی اسپرت شورولت اکینوکس که قیمت آن از حدود 30000 دلار شروع می‌شود. اما ممکن است مدتی طول بکشد تا مدل‌های مقرون‌به‌صرفه، از جمله خودروهای دست دوم، که در تعداد بسیار بیشتری نسبت به خودروهای جدید به فروش می‌رسند، وجود داشته باشد. در حال حاضر، تسلا، فورد موتور، مرسدس بنز و سایر شرکت ها بر روی مدل های پریمیوم متمرکز شده اند که سود بیشتری دارند.

با این حال، بسیاری از خریداران به این نتیجه می رسند که وسایل نقلیه الکتریکی حتی زمانی که قیمت آنها هزاران دلار بیشتر از خودروهای بنزینی مشابه باشد، اقتصادی است.

بی ثباتی قیمت بنزین که امسال به بالاترین حد خود رسید، افرادی مانند تریسی میرش، ساکن میرامیچی، نیوبرانزویک را تحت تاثیر قرار داد. او 3000 مایل در ماه رانندگی می کند و نمایشگرهای تجاری را برای خرده فروشان راه اندازی می کند.

خانم “من به نوعی از تمام فناوری های جدید بیزار بودم.” میرش گفت: “هدف من خلاص شدن از شر گاز بود.”

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما